• Status

  • Posjete ukupno
    Danas: 1854
    Juce: 9381
    Rekord: 19558
    Ukupno: 16072496
    Ukupno Clanova : 98476
    Najnovi Korisnik: Marko****1987
  • Sad Online (0)







    360



Start Einloggen Einloggen Die Mitglieder Das Foren-Team Suchfunktion
309086 Upisa & 38346 Tema u 35 Foruma
nema novih upisa, od vase zadnje posjete 14.07.2025 - 03:58.
  Memorisi Login
Pregled Foruma » BALKAN.DJ - Forum » Help & Feedback » Pomoc oko pravljenja bita

prosla Tema   sljedeca Tema
4 Upisa u toj Temi (otvoreno) Stranica (1): (1)
Autor
Upis
Branislav Beljin ist offline Branislav Beljin  
Pomoc oko pravljenja bita
User
4 Upisi - Novi
Opomena u Forumu: 0
Pozz ljudi.

Nameracio sam da napravim Acoustic beat, i nasao sam sample (Acoustic piano sample) i tu sam zastao, jednostavno nikad do sad nisam radio u FL9 studiu koji imam na kompu.

Pa molim pomoc od nekog beatmakera koji mi moze pomoci oko toga sta sve treba da odradim kako bi to zvucalo fino.

Gledao sam tutorijale, dosta su konfuzni, ako neko zna neki dobar neka ostavi link.

Ili jos bolje ako neko moze da mi pomogne drugacije neka mi se javi.

Beat bi trebao da bude za jednu baladu.grosses Lachen
Upis 15.03.2016 - 22:56
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von Branislav Beljin suchen Branislav Beljin`s Profil ansehen Branislav Beljin eine E-Mail senden Branislav Beljin eine private Nachricht senden Branislav Beljin zu Ihren Freunden hinzufügen
0
0
zum Anfang der Seite
ML Lapan ist offline ML Lapan  
Re: Pomoc oko pravljenja bita
User
23 Upisi - Novi
Opomena u Forumu: 0
1. Gledanje tutorijala muzičke teorije na YouTube godinu dana. (Možeš preskočiti samo teoriju o klifovima i ostale oznake koje se koriste da bi se pisala traka na papiru, jer ćeš ti koristiti midi komponovanje.)

2. Pročitati neku knjigu o instrumentima. (Da znaš koji instrumenat pripada kojoj porodici. Kakav zvuk na kojem rasponu ima instrumenat. Kakve artikulacije ima, itd.)

3. Naučiti intervale i akorde, bar do 7-ca.

4. Naučiti voice leading i harmoniju.

5. Naučiti razliku između time signature i note signature. Tek onda naučiti šta je time signature.

6. Pročitati manual o FL Studio aplikaciji, gledati na YouTube tutorijale o FL Studio aplikaciji.

7. Naučiti mixanje instrumenata, čisto ekvaliziranje, kompresiju, blizinu odnosno daljinu mikrofona i naučiti uho i sebe za šta služi reverb.

8. Pročitati neku knjigu o midi orkestri ili nešto slično. (Koja će te uvesti u to koje instrumente možeš uporediti, koje duplicirati, na kojim oktavama, itd.)

9. Naučiti šta je dinamika u muzici i za šta se koristi.

10. Prihvatiti se FL Studio aplikacije, vježbati 10 do 15 godina, uz povremeno čitanje teorije.

- Ako želiš postati dobar muzičar, treba ti naravno 20 godina. Međutim, ako i tih 20 godina provedeš samo u FL Studio, praveći Big Room ili Melbourne. To će ti biti i plafon jer nećeš biti sposoban da govoriš uopće muzičkim jezikom, jer je muzika sama od sebe jezik. A Big Room, Melbourne i većina današnjih EDM stilova je samo... ma glupost, nema veze s teorijom i onima koji misle da izraze emociju u muzici.

- Neka ti prestanu biti idoli tipovi poput deadmau5, koji koristi Cthulhu da mu ispiše akorde, a postanu Hans Zimmer i John Williams.


- Ne možeš gledati tutoijale na YouTube o tome kako ljudi pišu bilo koju ozbiljniju kompoziciju, u bilo kakvim akordima ako ne znaš ni osnovnu teoriju, naravno da će biti konfuzni i osjećat' ćeš se kao svinja u Teheranu.
Ne preskači niti jedan od koraka gore ispisanih, ne možeš učiti voice leading ako ne znaš dobro akorde i intervale.

Ako te još šta zanima pitaj, jer ja volim da pričam i učim o teoriji, instrumentima itd. o svemu, a naročito klasičnoj muzici.

- Naravno imaš i lakši način od svega ovoga, možeš ti preskočiti svu teoriju i koristiti neku progresiju koju nađeš na internetu, al da se zna ja sam napisao šta jedan producent treba da ima u malom prstu. I tih 20 godina iskustva se računa itekako. Ako misliš za 5 godina da ćeš biti Hans Zimmer, zaboravi. Ako misliš da ćeš za 5 godina uspjevati iskopirati Thomas Bergersena, zaboravi. I ja sam isto mislio do nedavno.

Sve najbolje.
Upis 17.03.2016 - 08:22
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von ML Lapan suchen ML Lapan`s Profil ansehen ML Lapan eine E-Mail senden ML Lapan eine private Nachricht senden ML Lapan zu Ihren Freunden hinzufügen
4
0
zum Anfang der Seite
Branislav Beljin ist offline Branislav Beljin  
RE: Re: Pomoc oko pravljenja bita
User
4 Upisi - Novi
Opomena u Forumu: 0
Citat
Original napisan od ML Lapan

1. Gledanje tutorijala muzičke teorije na YouTube godinu dana. (Možeš preskočiti samo teoriju o klifovima i ostale oznake koje se koriste da bi se pisala traka na papiru, jer ćeš ti koristiti midi komponovanje.)

2. Pročitati neku knjigu o instrumentima. (Da znaš koji instrumenat pripada kojoj porodici. Kakav zvuk na kojem rasponu ima instrumenat. Kakve artikulacije ima, itd.)

3. Naučiti intervale i akorde, bar do 7-ca.

4. Naučiti voice leading i harmoniju.

5. Naučiti razliku između time signature i note signature. Tek onda naučiti šta je time signature.

6. Pročitati manual o FL Studio aplikaciji, gledati na YouTube tutorijale o FL Studio aplikaciji.

7. Naučiti mixanje instrumenata, čisto ekvaliziranje, kompresiju, blizinu odnosno daljinu mikrofona i naučiti uho i sebe za šta služi reverb.

8. Pročitati neku knjigu o midi orkestri ili nešto slično. (Koja će te uvesti u to koje instrumente možeš uporediti, koje duplicirati, na kojim oktavama, itd.)

9. Naučiti šta je dinamika u muzici i za šta se koristi.

10. Prihvatiti se FL Studio aplikacije, vježbati 10 do 15 godina, uz povremeno čitanje teorije.

- Ako želiš postati dobar muzičar, treba ti naravno 20 godina. Međutim, ako i tih 20 godina provedeš samo u FL Studio, praveći Big Room ili Melbourne. To će ti biti i plafon jer nećeš biti sposoban da govoriš uopće muzičkim jezikom, jer je muzika sama od sebe jezik. A Big Room, Melbourne i većina današnjih EDM stilova je samo... ma glupost, nema veze s teorijom i onima koji misle da izraze emociju u muzici.

- Neka ti prestanu biti idoli tipovi poput deadmau5, koji koristi Cthulhu da mu ispiše akorde, a postanu Hans Zimmer i John Williams.


- Ne možeš gledati tutoijale na YouTube o tome kako ljudi pišu bilo koju ozbiljniju kompoziciju, u bilo kakvim akordima ako ne znaš ni osnovnu teoriju, naravno da će biti konfuzni i osjećat' ćeš se kao svinja u Teheranu.
Ne preskači niti jedan od koraka gore ispisanih, ne možeš učiti voice leading ako ne znaš dobro akorde i intervale.

Ako te još šta zanima pitaj, jer ja volim da pričam i učim o teoriji, instrumentima itd. o svemu, a naročito klasičnoj muzici.

- Naravno imaš i lakši način od svega ovoga, možeš ti preskočiti svu teoriju i koristiti neku progresiju koju nađeš na internetu, al da se zna ja sam napisao šta jedan producent treba da ima u malom prstu. I tih 20 godina iskustva se računa itekako. Ako misliš za 5 godina da ćeš biti Hans Zimmer, zaboravi. Ako misliš da ćeš za 5 godina uspjevati iskopirati Thomas Bergersena, zaboravi. I ja sam isto mislio do nedavno.

Sve najbolje.



Hvala na svemu ovome, ali imam jedno pitanje za tebe.

Ako je ovo sto jedan beatmaker treba da zna, kako onda beatmakeri kao sto su One Music Beat, 3man, Misty, itd...

Koji su zaista mladi, mogu da prave onakve bitove?
Verujem da nemaju ni blizu iskustva, znanje verovatno, ali opet njihovi bitovi deluju ubedljivo i kvalitetno.grosses Lachen

Inace hvala na svemu ovome sto si ispisao, mada mislim da si malo beatmakere pomesao sa producentimagrosses Lachen
Upis 17.03.2016 - 22:30
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von Branislav Beljin suchen Branislav Beljin`s Profil ansehen Branislav Beljin eine E-Mail senden Branislav Beljin eine private Nachricht senden Branislav Beljin zu Ihren Freunden hinzufügen
0
0
zum Anfang der Seite
ML Lapan ist offline ML Lapan  
Re: Pomoc oko pravljenja bita
User
23 Upisi - Novi
Opomena u Forumu: 0
Beatmaker = Producent koji ne radi mix i mastering trake. Koristi loopove, već odrađene linije melodija i slično, te se zbog toga razlikuje od kompozitora.
Kompozitor = Ko piše trake, na papiru ili midi.

Sad razlika je velika naravno, beatmaker se ne razumije u mnogo stvari u odnosu na producenta, ali mu svakako treba teorija, ne može miješat dvije melodije koje nisu u istom key-u.

Tako da, opet ti sve gore navedeno treba.

Možeš ti krenut i iz FL Studia bez teorije, ali vjeruj mi da bi ti spasilo 5 godina da kreneš s teorijom.

I to sve, ako misliš ozbiljnije pristupit muzici.
Upis 18.03.2016 - 16:43
Diesen Beitrag melden   nach weiteren Posts von ML Lapan suchen ML Lapan`s Profil ansehen ML Lapan eine E-Mail senden ML Lapan eine private Nachricht senden ML Lapan zu Ihren Freunden hinzufügen
0
0
zum Anfang der Seite
Drveca Struktura - Signature sakriti
Stranica (1): (1) prosla Tema   sljedeca Tema

Idi na:  
  • Prati nas


  • www.balkan.dj

    www.balkan.dj
  • Shoutbox

  • Bitte einloggen um hier schreiben zu können.
     
    bittetanken Info
    mogli ste obrisati remixe kojima je puko DL...
     
    OmerMehic1996 Info
    Text* nana pozdrav za sve
     
    onaj_lepi_peder Info
    Text* Fr had gay sex here
     
    blaky Info
    Bok. Ekipa ima ko rmx, kad mi dođeš ti-oliver. Al da je normalna neka disco ili club verzija bez ostalih sranja.
     
    taredj Info
    Mozete li skinuti ovaj limit za obicne clanove po 20sec Lachen tu smo od 2010te reda je da ne cekamo
     
    Corel Info
    Pozz nazad ljudovi Lachen
     
    boss12 Info
    478 Skins for Vitual Dj
     
    DJ Rusko Info
    Pozdrav za staru ekipu Juhu
     
    Renio Info
    sjetio sam se sifre,,, kako me puca nostalgija samo!
     
    Oriental Info
    Text* Bravo